tirsdag 3. april 2007

bloggetikken

Cathrine "tikka" mæ, så da får æ prøv å jørra et forsøk på å kåm på rare ting om mæ sjøl. Selvfølgeli en nestn umuli oppgave...

Reglan e sånn: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir “tatt” må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som “har den”, og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt “tatt”, og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

  1. Nåkka av de beste æ veit å ha på brøskiva e kokt egg me jordbærsyltetøy! mmm, kjempegodt!
  2. Æ synes de e kjempearti å stå å gå på ski, å i Tromsø e de veldi fint å gå på ski. Men æ har bare hatt på ski ein gang de siste åre, å de va i Sverige..
  3. I heile fjor trudd æ at æ va et år gamlar enn ka æ egentli va, så æ har egentli aldri fått me mæ koss de e å varra 26.. men no har æ bynt å ta et år av gangen ijæn. Heldivis.Tenk vess æ plutseli trudd æ va 40?

(tenketenketenke...)

4. Æ har vorri på to møta i Sygna Ungkarsklubb. På de andre møta vart æ oppdaga, så da vart æ rulla i pissoare (ja, dæm hadd tissa der først.... )

5. Som ung, å særdeles dum, fant æ ut at de va en go ide´å barber av sæ alt håre på hauvve.. Resultert i et sjikkeli bra førstinntrykk på Sygna

6.De raraste e at æ heilt har slutta å jørra rare ting.

Trur dæm fleste allerede e tikka, men Kari trøng enda et spark bak-Du harn! Å Jofrid jer så masse rart at du bli tikka fem ganga te, de bli 30 rare ting :) Glede mæ te å lessa gåsebingbloggen!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Har aldri hørt om regelen: Tikk ein person så mange gonger du vil...
30 rare ting e faktisk uaktuelt. Då hadde eg faktisk vært rar=)Men viss eg klare finna på 10 ting, så skylde du meg faktisk ein middag. Deal? Trenge ein motivasjonsfaktor om eg ska klara ein heil ny runde med tikken.

Anonym sa...

Posted at 07.31? Fleksitid eller?

Anonym sa...

Deal, Jofrid!

å ja, fru Bjørnholm, de e greit å ha fleksiti. "avspasert" tesammen tre tima dæm to siste dagan før påske..

meg sa...

Hvor er påskebildene??

Anonym sa...

...og pinsebildene...

kari sa...

Ka skjer i livet ditt? Har du ingenting som e verdt å fortelle om? Må eg ringe deg for å finne ut koss du har det? Koffor kan eg ikke få se bilda av koss du har det? Det e mange spørsmål som melde seg når du ikke oppdatere bloggen din....

meg sa...

eni me kari

Anonym sa...

GRATULERER MED VELLYKKA FANGST!!!!SUPER DUPERT!!

Anonym sa...

Bilde, bilde!!!