fredag 28. september 2007

I dag e de fredag! Fredag e min favorittdag. Lørdag å søndag e jo å bra, men veldi oft kaste æ bort alt fer masse av dæm dagan på ingenting, å så bli æ litt sur på mæ sjøl. Har bestandi fer store plana om å få jort masse på lørdag. Fredag derimot starte som regel me en passe travel dag på jobb, å etterpå kan æ slapp av me go samvittihet å sjå fram mot to nye å ubrukte fridaga. Å kvar fredag trur æ at akkurat den her hælga ska æ faktisk få jort kjempemasse! Ei go følels! I mårra på dagen ska æ vask leiliheta, lessa vitenskapsteori i nån tima, lessa om kommunikasjon å konflikthåndtering, strekk litt, hainnel, lag go middag, ta en litt lang tur ut vess de e fint ver, rødd klesskape, vask kleia... Nån gång e de fint å ha litt begrensa sjølinnsikt. På fredaga e de supert! Snart vente Gudny å Varg Veum på kino. Go helg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du bynn jo å kåm dæme bloggen!!! Fornya den å litt ser æ. Hi vørri i jenteselskap i kvell æ, vældi koseli det. Mann min e på jobb, men det e væl sånn det bli framover. No hi æ iallfall skrevvi kommentar, så no må du bærre bli flitti på innleggan!!!!

Åshild sa...

Takktakk Hilde (?) Ska prøv å bli flinkar me nye innlegg, arti me kommentara da :) Vorti kjent me mang snille å greie folk?

kari sa...

Mye nytt på ein gang her, etter lang tid i dvale....ny layout og greier. Eg e imponert.
E litt som deg, Åshild. Eg hadde og planer om å gjøre masse idag, me så havne eg foran tv'en med håndarbeidet. Eg har i det miste fått av meg nattklærna og på med dagklær. Satse på ein tur te Jørpeland og misjonsbasar i kveld.
Tudelidu!

Anonym sa...

Jippi! Ny kommentar! Æ prøve å kåm igang me lesing no, men facebook å blogg e my artiar. Å egentli burda æ vorri ut i de fine vere. Blå himmel, sol å høstfarga. Fiint!!ska te vassbø i kvell.

Anonym sa...

Det va mæ ja! E mang snille og koselige folk her. Mann e på jobb i kvell å. Så da bli æ nok bærre sittan her alein, itj så mang æ bærre stikk bort ein tur te akkurat. No hi æ fønni ein kafe her som hi qesadilla (eller koss det skrives) så det e bærre åkåm å kjøp!

Anonym sa...

da må vi eta de når æ kjæm! I mårra e de kvinneforening hos mæ, velkommen :)