fredag 22. februar 2008

"Åshild er"

Har surfa litt i bloggeverden, å kom åver en bloggeleik som va ganske arti! Google "navne dett + er" å skriv opp de ti første treffan.

Åshild er noe mer fotovant
Åshild er lur og tar seg en liten lur
Åshild er et norsk kvinnenavn av norrøn opprinnelse
Åshild er nok litt stresser ja..
Åshild er en meget rutinert og god sanger
Åshild er veldig spesiell
Åshild er framme etter fem minutter
Åshild er fylkesvaraordfører
Åshild er blitt rutinert
Åshild er en veldig intelligent og målbevisst volleyballspiller

Arti.
Treff 164 , Åshild er en trygg og fin rideponni, kom ikke me

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. du fant jaffal ein rett ting: Åshid er veldig spesiell!
Når eg søkte på mitt navn, fant eg bara at eg va jomfru og Guds mor.. Bortsett fra et tilfellet der eg va ei erotisk nettsida:)
jaja, sånn går nu dagan!

Traff på Jorun Mikalsen idag, veldig koseligt! Det va hu og Ellen som hadde fått referanse tlf fra Fryd.
Traff deg ikkje forrige helg, men du koste deg jo i grønt og rosa selskap hørte eg:)

Anonym sa...

At du va spesiell va positivt meint:) Du er gull verdt, du er skapt av Gud. Du er verdifull, du er ikke et null. Du er helt unik....

kari sa...

Ja, her va det mange ting som stemte. Eg kan f.eks se for meg at du ein gang i framtida kan finne på å bli fylkesvara-ordfører. Og det med at du e fotogen va jo ganske passande. Eg kan skrive et innlegg på bloggen min om ka Åshild e, og da komme det opp som treff neste gang du google på navnet ditt.

Briten sa...

"åshild er en rideponny..." søtt.

vett du, eg vett om ein dansk fyr som fikk seg ei norsk svigerdatter. hu hetta åshild, men i ganske så lang tid trodde han faktisk hu hetta gåshild.

så det eg vil frem te, e : syns du d blir krevende og slitsomt me all denne tileggsinformasjonen om navnet ditt, kan du jo skifte fra ås til gås. tror ikke d finnes så mange gåshilder i norge.

ha en løvly dag, ska søke på brit elin eg. eller briten..? ikkje greit å ha så mange navn... ugh.