torsdag 17. april 2008

Fordela me snø i april

- de går an å gå på ski i lysløypa leenge enda
- kvellskjøring i Kroken e fint, de e lyst læng, å nok snø
- æ slæpp å vask trappa, fer skon e rein
- æ trøng itj å rødd plass i bodn te snøskuffa enda
- æ trøng itj å barra opp sykkeln fra kjellern enda
- æ får fortsatt trena snømåkemusklan
- æ har enda mulihet te å ta i bruk sparken (den ligg i utvida sommerdvale)
- og akebrette
- hjernen min bli ikke stressa me tanke på eksamen enda, eksamen e jo på vårn, å her e de fortsatt vinter (eh..)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godt sagt Åshild! Her gjelds det å være positiv, og se lyst på det som kan sees lyst på!

kari sa...

Imponerande, Åshild! Eg hadde ikke klart å komme opp med ei sånn liste. Tror eg stoppe her.....før eg begynne å fortelle kor eg hadde middagskvilen min idag....

Anonym sa...

Leste din og ia og werner sin blogg rett etter kvarandre...

Her har vi slept ut lam idag og luka nåken blomsterbed, det er no litt deilig med vår og:)